Bu web sitesinde size daha iyi hizmet sunabilmek için çerez kullanılmaktadır.
Kullandığımız çerezleri görüntüleyebilmek ve daha fazla bilgi almak için Gizlilik ve Çerez Politikası sayfasını inceleyebilirsiniz.
AYARLAR
Ses
%100
Müzik
%100
Dil
Yargıcı Dünyası’na hoş geldin.

Bugün itibarıyla Yargıcı Mağazalarından birine mağaza müdürü olarak atandın. Vitrin yeni sezonun özenle seçilmiş parçalarıyla ışıldıyor. Ekip ise, senin nasıl bir başlangıç yapacağını merakla bekliyor. Mağazanın akışı, müşteri deneyimi, ekip dengesi ve marka çizgisi… Tüm bunlar artık senin kararlarınla şekillenecek. Bu oyunda sen, aynı anda hem stil lideri, hem diplomat, hem de kriz yöneticisisin.

KARAR MEKANİZMASI
Her kart bir karar, her karar bir sonuç doğurur...
GÖSTERGELER
Şirketin nabzı 4 temel gösterge etrafında şekillenir. Her karar bu başlıklardan birine (ya da birkaçına) etki eder. Önemli olan etkileri okumak ve buna göre ilerlemek!
Müşteriyle kurulan temasın oluşturduğu memnuniyet, güven ve bağlılık düzeyini gösterir. Müşteri karşılamasından şikâyet yönetimine, mağaza atmosferinden hizmet tonuna kadar pek çok unsuru kapsar.
İş süreçlerinin ne ölçüde planlı, hızlı ve uyumlu yürütüldüğünü gösterir. Görev takibi, zaman yönetimi, mağaza düzeni ve iç koordinasyon gibi başlıklarla bağlantılıdır. Kararların mağaza içi verimliliği, iş akışını ve süreç sürekliliğini nasıl etkilediğini yansıtır.
Mağaza hedefleri doğrultusunda ekip kapasitesi ve kaynakların stratejik şekilde kullanılıp kullanılmadığını gösterir. Ciro takibi, satış teknikleri ve ürün yönlendirmeleri bu alanın temelini oluşturur.
Mağaza çalışanlarının Yargıcı markasının estetik ve iletişim değerlerini ne ölçüde yansıttığını gösterir. Mağaza dili, görsel sunum estetiği, düzen ve atmosfer hassasiyetini kapsar. Marka kültürünün bütünsel ve tutarlı şekilde temsil edilmesiyle ilişkilidir.
KART TÜRLERİ
Yönetim Kurulu Soruyor

Üst düzey yöneticilerin veya yatırımcıların yönelttiği kritik sorular

Çalışanlar Merak Ediyor

Şirket içindeki çalışanlardan gelen sorular

Kulis Fısıltıları

Şirket içinde dönen söylentiler ve dedikodular

Gizli Rapor

Yönetim kurulu veya danışmanlardan gelen özel bilgiler

Piyasa Sinyali

Medya, yatırımcılar ve sektör uzmanlarından gelen işaretler

İçgörü

Verilere ve analizlere dayanan işaretler

Anonim Uyarı

İçeriden bir çalışan veya dışarıdan bir gözlemciden gelen uyarı

TÜYOLAR
Kararların şirketin etik duruşunu, kârlılığını, itibarını ve çalışan memnuniyetini etkiler.
Her hamle, seni zirveye taşıyabilir ya da koltuğundan edebilir.
İpuçlarına kulak ver, sorulara dikkat et.
Patron sensin ama kurallar her zaman istediğin şekilde işlemeyebilir.
Bazı kararlar zincirleme olaylara yol açabilir.
Yargıcı Dünyası’na hoş geldin.

Bugün itibarıyla Yargıcı Mağazalarından birine mağaza müdürü olarak atandın. Vitrin yeni sezonun özenle seçilmiş parçalarıyla ışıldıyor. Ekip ise, senin nasıl bir başlangıç yapacağını merakla bekliyor. Mağazanın akışı, müşteri deneyimi, ekip dengesi ve marka çizgisi… Tüm bunlar artık senin kararlarınla şekillenecek. Bu oyunda sen, aynı anda hem stil lideri, hem diplomat, hem de kriz yöneticisisin.

KARAR MEKANİZMASI
Her kart bir karar, her karar bir sonuç doğurur...
GÖSTERGELER
Şirketin nabzı 4 temel gösterge etrafında şekillenir. Her karar bu başlıklardan birine (ya da birkaçına) etki eder. Önemli olan etkileri okumak ve buna göre ilerlemek!
Müşteriyle kurulan temasın oluşturduğu memnuniyet, güven ve bağlılık düzeyini gösterir. Müşteri karşılamasından şikâyet yönetimine, mağaza atmosferinden hizmet tonuna kadar pek çok unsuru kapsar.
İş süreçlerinin ne ölçüde planlı, hızlı ve uyumlu yürütüldüğünü gösterir. Görev takibi, zaman yönetimi, mağaza düzeni ve iç koordinasyon gibi başlıklarla bağlantılıdır. Kararların mağaza içi verimliliği, iş akışını ve süreç sürekliliğini nasıl etkilediğini yansıtır.
Mağaza hedefleri doğrultusunda ekip kapasitesi ve kaynakların stratejik şekilde kullanılıp kullanılmadığını gösterir. Ciro takibi, satış teknikleri ve ürün yönlendirmeleri bu alanın temelini oluşturur.
Mağaza çalışanlarının Yargıcı markasının estetik ve iletişim değerlerini ne ölçüde yansıttığını gösterir. Mağaza dili, görsel sunum estetiği, düzen ve atmosfer hassasiyetini kapsar. Marka kültürünün bütünsel ve tutarlı şekilde temsil edilmesiyle ilişkilidir.
KART TÜRLERİ
Yönetim Kurulu Soruyor

Üst düzey yöneticilerin veya yatırımcıların yönelttiği kritik sorular

Çalışanlar Merak Ediyor

Şirket içindeki çalışanlardan gelen sorular

Kulis Fısıltıları

Şirket içinde dönen söylentiler ve dedikodular

Gizli Rapor

Yönetim kurulu veya danışmanlardan gelen özel bilgiler

Piyasa Sinyali

Medya, yatırımcılar ve sektör uzmanlarından gelen işaretler

İçgörü

Verilere ve analizlere dayanan işaretler

Anonim Uyarı

İçeriden bir çalışan veya dışarıdan bir gözlemciden gelen uyarı

TÜYOLAR
Kararların şirketin etik duruşunu, kârlılığını, itibarını ve çalışan memnuniyetini etkiler.
Her hamle, seni zirveye taşıyabilir ya da koltuğundan edebilir.
İpuçlarına kulak ver, sorulara dikkat et.
Patron sensin ama kurallar her zaman istediğin şekilde işlemeyebilir.
Bazı kararlar zincirleme olaylara yol açabilir.